Fedeez

Użytkownik
  • Zawartość

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Wszystko napisane przez Fedeez

  1. Praca wygląda bardzo ciekawie. Bĺędów jako takich nie widać, ale to jakieś krople ściekające po butelce, bo trochę jednak pusto.
  2. Przyznam, że całkiem fajnie to wygląda. Zastosowałeś bardzo fajne dla oka tło i świetnie zlałeś zawodnika z tłem, co bardzo fajnie wygląda. Bardzo podoba mi się cała kolorystyka, którą zastosowałeś i tutaj masz u mnie plusa. Niestety cały efekt psuje napis obok gostka. Może lepiejby zastosować inny font, aczkolwiek nie jest to konieczne. Wydaje mi się jednak, że lepiej wyglądałoby, gdyby tekst był bardziej oddalony.
  3. Jest nieco lepiej, ale to wciąż nie jest to i jestem pewny, że stać Cię na więcej. Kolorystyka jest już nieco lepsza, widzę, że czcionka ta sama. Nie ukrywam, że na pierwszej stronie wciąż jest zbyt pusto. Druga strona też nie powala wyglądem. Może popracuj też nad tymi kwiatkami obok, ponieważ one też wymagają wielu poprawek. Całe rozstawienie zupełnie mi się nie podoba. Ogólnie to wciąż twierdzę, iż projekt mógł zostać wykonany lepiej. Może jest to wina całego pomysłu. Może lepiej od podstaw wymyśl styl, ponieważ ten niestety nie jest zbyt urzekający.
  4. Witam serdecznie na forum
  5. Witam serdecznie na forum
  6. Witamy Cię na forum Mam nadzieję, że będziesz zaglądał tu często
  7. nerf

    Praca przyjemna dla oka, a sam pomysł jest fajny. Te usta jednak są zbyt czerwone, rozumiem, że szminka, aczkolwiek jest to lekka przesada. Tło jest dla mnie nieco zbyt jasne, a ten odcień czerwonego nie przypadł mi do gustu. Kolejna rzecz, która kuje w oczy, to ten pasek na kapeluszu. Wydaje mi się, że wypadałby go trochę zagiąć, ponieważ kapelusz jest okrągły, a pasek tutaj jest prosty. Ogólnie projekt jest ciekawy, jak reszta Twoich projektów, za co Cie szanuję. Oby tak dalej!
  8. Widziałem lepsze projekty, ale nie jest źle. Pierwsze co mi przeszkadza, to zbyt małe menu, a za duże logo, co mi się nie podoba. Tekst taki jak Strony Internetowe, bądź Identyfikacja wizualna jest zbyt oddalony od kafelków. Układ ogólnie jest oklepany i jest tu duży nieład. Przyciski nie bardzo mi przypadły do gust, natomiast ikonki kontaktowe, wraz z tekstem, są zbyt duże i wypadałoby je nieco pomniejszyć.
  9. Może specjalistą nie jestem, ale też wypowiem się w tym temacie. Moim zdaniem pomysł z DNA jest bardzo ciekawy, chociaż nie wiem czemu ta wersja najmniej mi się podoba. Najbardziej zainteresowała mnie trzecia opcja. Logo jest dynamiczne i daje tego uroku, dzięki efektowi tekstu. Pomysł z częscią rowerową, również jest nienajgorszy i może się przyjąć. Ostatnia wersja dla mnie zdecydowanie odpada, a najsłabiej wygląda słowo kolarsywo, które zbyt bardzo się wychyla od całego logo. Druga wersja jednak też jest okej, ale musiałbym zobaczyć wersję końcową. Pierwsza opcja nie wygląda najlepiej. Zastanawiałbym się nad wersją numer 2. i 3. Ogólnie to projekty są bardzo ciekawe i wszystkie w pewien sposób się wyróżniają od siebie.
  10. No nie ukrywam, że projekt nie podoba mi się tak samo jak @veshaze, mianowicie wygląd ani trochę nie wskazuje na to, iż jest to wizytówka kwiarciarni, tylko salonu spa. Zawsze wyobrażałem sobie wizytówkę kwiaciarni bardziej zieloną,a tutaj jedyne co widzę to niebieski. Pierwsza strona jest zdecydowanie zbyt pusta. Czcionka, którą dobrałeś nie jest zbyt przyjemna dla oka, a przynajmniej tutaj. Może lepiej byłoby dodać nieco więcej tych kwiatów, ale nie ukrywam, że pierwsza strona nie wygląda fajnie. Druga strona wygląda już nisco lepiej, ale tutaj font zupełnie psuje efekt. Wydaje mi się, że jak już stosować gdzieś dany font, to używać go do całego projektu, a przynajmniej do niebieskiego tekstu. Tekst jest zdecydowanie za duźy, aczkolwiek nie wiem, czy po pomniejszeniu nie byłoby jeszcze gorzej, ponieważ będzie w tedy zupełnie pusto. Cały projekt oceniłbym na maksymalnie 3/10, aczkolwiek to jest moja opinia. Jak widzisz @Honey Bunny praca się spodobała
  11. Witam na forum! Rozgość się i czuj się jak u siebie
  12. @veshaze na nuta Rihanny nie bardzo mi przypadła. 5/10. Teraz coś czadowego xD
  13. @Jahim myślę, że osoba nade mną jest osobą inteligentną z poczuciem humoru.
  14. Pomysł bardzo mi się podoba. I faktycznie czasem nie da się nadążyć. Czytasz zaległości z ostatniej minuty, poczym odpowiadasz na pytanie, które zadane zostało załóżmy 2 minuty temu, a w między czasie wchodzi 30 nowych wiadomości, a nikt nie czai o co chodzi. Rzeźnia to dopiero będzie, kiedy forum będzie jeszcze większe, bo nie ukrywajmy... Forum powiększa się niesamowicie i kilka pokoi jest wręcz konieczne.
  15. Ooo Jak ja dawno tego nie słyszałem. Statek Piła Tango Zdecydowane 9/10. Może teraz coś innego... Uwaga... Przed wysłuchaniem skontaktuj się z lekarzem, bądź farmaceutą, gdyż przesłuchanie tej piosenki może zagrażać Twojemu życiu i zdrowiu...
  16. @veshaze na moje oko wersja czarno-białą odpada. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsza opcja. Widzę, że w pracę włożono dużo wysiłku, a przede wszystkim czasu. Ciekawe kolorki i widzę, również że zawarte zostały różnego typu loga, któe wykonane zostały z pełnym profesjonalizmem. Sam kask najbardzuiej mi się podoba i wydaje mi się, że nad nim spędziłaś najwięcej czasu. Na prawdę fajna praca. Nie mogę pojąć jak ludzie wykonują tego typu prace
  17. @Darthu o widzę, że kolejna praca Wszystko wygląda genialnie, ale zdecydowanie za mały błysk przy mieczu. Wydaje mi się, że przy uderzeniu jest wiele silniejszy. W końcu jest to ponad 1 mld J. Reszta wygląda całkiem fajnie. Tylko zastanawia mnie ta postać w tle... Czy to jest Jezus?
  18. Wyróżniona praca od @icon na ścianie FB:
  19. nerf

    @Nerf na pierwszy rzut oka, wygląda bardzo fajnie. Na drugi z resztą też xD Ja niestety się nie znam i nie jestem nic więcej odpowiedzieć, ale i tak wygląda genialnie.
  20. @icon to jest to Wygląda na serio ciekawie. Wszystko wygląda estetycznie. Bardzo podoba mi się kolorystyka, która zastosowałeś. Naprawdę bomba!
  21. layout

    @Honey Bunny nie moje klimaty. Ten ala-błękitny w ogólne nie pasuje do tego czerwono-czarnego layoutu. Samo menu nie jest najgorsze i w miarę komponuje siez całym designem. Przyciski takie jak more, nie są dla mnie jaby to powiedzieć "atrakcyjne". Moim zdaniem źle dobrane kolory. Praca wygląda całkiem dobrze, ale ta kolorystyka psuje cały urok. Ogólnie ten czerwony z czarnym wygląda dobrze, a zwłaszcza do tej tematyki, aczkolwiek ten jakby niebieski wygląda tutaj fatalnie.
  22. @Barti nie będę ukrywał, że poprzednia kolorystyka z udziałem żółtego, zdecydowanie mniej mi się podobała, niż aktualna. Ja wciąż nie jestem do końca przekonany do tego koloru trójkąta, co nie znaczy, że mi się nie podoba. Logo fajnie wygląda i ostatnia wersja wygląda najlepiej ze wszystkich. Natomiast wydaje mi się, iż font jest zbyt daleko od samego logo.
  23. @Nerf widzę, że w między czasie wiele się tu pojawiło. Prace są jak zwykle genialne, aczkolwiek ta nowa okładka płyty jest zbyt pusta. Czegoś mi w niej brakuje. Stać Cię na więcej, aczkolwiek reszta prac... Dzieła Bardzo podoba mi się okładka Young Chris. Świetne wykonanie. Oby tak dalej!
  24. @Adam u mnie wszystko gra na komputerze jak i na urządzeniu mobilnym. Może po prostu to Ty masz pobraną zagraniczną czcionkę systemową, przez co polskie znaki się nie wyświetlają.
  25. Bardzo fajna praca. Widzę, że tym razem efekt bardziej farbkowy, co bardzo fajnie wygląda. Ciekawy pomysł. Ta kolorystyka idealnie pasuje do całego kształtu