Skocz do zawartości

   Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.

Darthu

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Chatbox

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Darthu w dniu 4 Sierpień

Użytkownicy przyznają Darthu punkty reputacji!

Reputacja

35 Dobry

O Darthu

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Lolek
  • Płeć
    Kobieta
  • Program
    Adobe Photoshop
  1. Sid Tags

    test kolorów fajne 40min
  2. Sid Tags

    Dzięki Jeśli masz jakieś fajne pomysły na realizację pracy to śmiało pisz ! Bo tak mało mam z polakami kontaktu na forach że aż mi ich brak haha
  3. Sid Tags

    z małego zlecenia ale można podpiąć pod personal
  4. Sid Tags

    taka luźna na bitwę dajcie jakieś ciekawe pomysły - mam teraz trochę czasu a zawsze lubię pracować "w tłumie"
  5. Sid Tags

    tak dla jaj dzisiaj 15min głównie trening kolorów chyba za jakiś czas będzie dark turn,znajomy wrócił
  6. Sid Tags

    Jeśli czujecie moc i macie fajne propozycje na temat... to śmiało nie krępujcie się !!! fajne stocki na, których mogę pracować i w którym wy chcielibyście zobaczyć efekt glow oraz wasz pomysł to rzucajcie tutaj - mogę- jedną dużą prace zrobić.
  7. Sid Tags

    A no spoko nawet zapomniałem o swoim temacie tutaj haha ps:dzięki giee
  8. Sid Tags

    Nie ma takiego działu jak matte więc daję tutaj ogólnie nie narzekam ostatnio fajnie mi się pracuje z alexem ale na jesień mam kilka swoich dużych projektów Large size on my http://darthu.deviantart.com/
  9. Sid Tags

    myślę że luz ,niech inni łapią myka na tego rodzaju prace
  10. Sid Tags

    jeszcze ale unfinished
  11. Sid Tags

    ft.mangos ft.alex ft.hlev dawno,dawno mnie nie było jak się macie ? jakieś rady ? niedługo wyjdą moje tapety xD
  12. Sid Tags

    Dzięki PS:ten step akurat należy do Stefani mój jest ostatni haha
  13. Sid Tags

    Nie znalazłem odpowiedniego działu na tagi wiec tutaj chyba będzie okeiii może ktoś pamięta takiego malutkiego sida z graffiki.pl w dziale z sygnaturami xD rok 2017 zaczynamy grubo Jak ktoś jest zainteresowany taką dziedziną to zapraszam na mój dA - nauczymy i wykształcimy na dobrego człowieki- taggera kontakt przez Darthu ft xanny collab thunder collab senpai ft Stefanie Nieuwenhuyse i Ayanashii stepy
  14. Matte by Sid

    siema dawno mnie nie było rok 2017 zaczynam bez szału Na razie mroczne klimaty ben mocnych kolorów
  15. Matte by Sid

    Prowadzę folię na ArtStation i tam będą wszystkie nowe projekty https://www.artstation.com/artist/darthu W zasadzie jak komu pasuje,ja zwykle lubię wykańczać prace ale nad conceptem też nie narzekam ogólnie zależy jak komu to się podoba,jeden ma większy talent do krajobrazu drugi do postaci i budynków itd.. więc to zależy od osoby
×