Kamil Orłowski

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

O Kamil Orłowski

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Bawię się Blenderem już od dłuższego czasu i niesamowicie przydatnymi narzędziami są: Ekstrude - https://www.blender.org/manual/modeling/meshes/editing/duplicating/extrude.html Loop-cut - https://www.blender.org/manual/modeling/meshes/editing/subdividing/loop_subdivide.html Bevel - https://www.blender.org/manual/modeling/meshes/editing/subdividing/bevel.html Z wykorzystaniem tych trzech narzędzi, można uformować większość elementów architektonicznych i mebli. Polecam się z nimi zapoznać na początku. Bardzo ułatwiają robotę Pamiętajmy, że po wykonaniu np. Ekstrude, możemy kliknąć prawy i dalej działać na osiach, aby wykonywać dokładne przesunięcia we wszystkich kierunkach. Dodatkowo jeśli macie elementy, które chcecie wyrównać do którejś z osi (X, Y, Z) możecie wykorzystać do tego celu skalowanie. Należy zaznaczyć elementy, kliknąć S, aby rozpocząć skalowanie i w trakcie skalowania kliknąć X, Y lub Z. Wtedy skalowanie odbywa się tylko w konkretnej osi, co umożliwia ułożenie elementów w idealnym szeregu
  2. Zbierać bazę referencji i materiałów Niekiedy nawet najbardziej zmyślny i twórczy rysunek, wiele traci gdy autor zapomni o właściwościach fizycznych obiektów. Dlatego warto się zastanowić jak obiekty na rysunku będą ze sobą współpracować. Przykładowo słoń na moście zwodzonym, który nie ugina się pod jego ciężarem.
  3. Cześć Mam na imię Kamil Orłowski. Grafiką zajmuje się raczej hobbistycznie, lecz od czasu do czasu trafi się jakieś zlecenie z pracy. Grafika 2D - Adobe - Photoshop, Illustrator, InDesign Grafika 3D - Blender Myślę czy nie pobawić się w tworzenie modeli 3D do stocków, więc z chęcią dowiedziałbym się czegoś więcej w tym kierunku