Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'sculptris'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

  • Grafika
    • Druk
    • Fotomanipulacja
    • Identyfikacja wizualna
    • Praca odręczna
    • Prace 3D
    • UX/UI
    • Web design
    • Inne
    • Portfolio
    • Arena Graficzna
  • Poradniki
    • Adobe
    • Corel
    • Programy 3D
    • Inne
    • Pytania i odpowiedzi
    • Pliki
    • Kursy Online
  • Strony internetowe
    • Pytania i odpowiedzi
    • Poradniki
    • Dyskusje ogólne
  • Zlecenia
    • Bazar Graficzny
    • Praca
    • Płatne
    • Darmowe
    • Prywatne
    • Zrealizowane
    • Zapomniane zlecenia
  • Fotografia
    • Zdjęcia
    • Sprzęt
    • Dyskusja o fotografii
    • Porady
  • Ogólne
    • Regulamin
    • Aktualizacje i aktualności
    • Pomysły i sugestie
    • Problemy z forum
    • Dyskusje graficzne
    • Plagiaty i kradzieże
  • Off Topic
    • Dyskusje ogólne
    • Zabawy
    • Przywitaj się
    • Pytania i odpowiedzi
    • Kosz

Grupa


Imię


Płeć


Program


Portfolio


Portfolio


Skype


Gadu Gadu


Telefon


Behance


DeviantArt


Facebook


Google+

Znaleziono 2 wyniki

  1. Witam, pomyślałem że stworze mój pierwszy model związany bardziej z częścią sylwetki człowieka (wcześniej w C4D były to np głowa lub dłoń). Bazowałem na zdjęciu z google grafika. Jakie są wasze opinie? Nie jestem pewny czy za bardzo nie uwidoczniłem mięśni skośnych aczkolwiek w realiach także takie się często zdarzają.
  2. Witam serdecznie. Kilka dni temu postanowiłem poszerzyć odrobinę horyzonty i wziąłem się za Sculptris. Pierwotnie bazowałem na Cinema 4D, więc funkcje interfejsu nie były mi obce. Od razu po ściągnięciu tego darmowego oprogramowania zacząłem się w nim bawić. I oto, nie włączając żadnego poradnika z YT, (jedynie co mi było potrzebne na tamtą chwilę to jakieś referencje głowy) zacząłem tworzyć ten model. Kiedy nastał czas na malowanie, próbowałem coś zrobić ale nie malowało się tego dokładnie w tym programie, więc użyłem funkcji BodyPaint w Cinema 4D. I tak właśnie powstał mój pierwszy model w Sculptris. PS: Dodam jeszcze, że o tym programie dowiedziałem się właśnie na tym forum dosłownie 3 dni temu.