Urbi

Okiem Urbiego

11 postów w tym temacie

O mnie:

Witam wszystkich! :)

Jestem Urbi - Kamil. W tym temacie zaprezentuję Wam wykonane przeze mnie zdjęcia.

Choć fotografię traktuję po prostu hobbystycznie, z ogromną radością zobaczę Wasze komentarze i oceny :)

Sprzęt:

Aparat: Nikon D3100.

Obiektywy: Nikkor 18-55 f/3.5-5.6 (kit), Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G.

Statyw: TreQ Tri-12.

Akcesoria inne: Torba Camrock CUBE R20; filtr polaryzacyjny Fox CPL SC 52mm; filtr gradientowy szary dHD 52mm; szmatka do przecierania szkła.

Portfolio:

W0OvOkX.jpg

HBdKwEP.jpg

q1hXNho.jpg

5 osób pochwaliło to

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siemka @Urbi :D

Wstępnie powiem, nie znam się ale wypowiem się jak mogę po doświadczeniu patrzenia na miliony zdjęć w życiu :joy: xd

1. Wymiata paleta kolorów, bardzo dobry kadr, tylko jakiś typ w tle się wkradł, hehe. Przesłona na potoku fajnie wyszła, te liście tam itd. Jest zacnie.

2. Makro całkiem fajne, ale jak na orginalnym wymiarze ogląda się to widać jakby zblurowany ten konik też był, nie znam się ale czy w makro to nie powinien ten konik polny być bardzo wyraźny? Tak czy siak wygląda bardzo dobrze ten shoot, konik i rosa na liści, jest klimat.

3. No i masz Ci Panie polskie pole :D ah jak brakuje mi tego widoku :D zajefajny :joy: nic dodać nic ująć.

Edytowano przez Supratec

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Nie wiem czemu nie ISO100, ale kadr świetny. Props za długi czas naświetlania przy płynącym potoku, świetne kolory i kontrast.

2. 55mm to i musiało być f5.6 na kicie, a szkoda. Myślę że przy nieco mniejszej głębi ostrości zdjęcie lepiej by się prezentowało. Brakuje mi trochę kontrastu i przejrzystości do uwydatnienia elementów.

3. Jestem rozdarty, bo plastycznie wygląda bardzo dobrze, ale takie ni w czoko ni w oko :P Kompozycja centralna właściwie na nic ;P

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki Panowie za komentarze :)