SheeVa_Works

portfolio - co dorzucić, by zostać zatrudnionym :)

4 posty w tym temacie

Witajcie!
To fakt, że jestem początkującym grafikiem. 
Swoje portfolio zaczynam budować od nowa, od czegoś trzeba zacząć :D
Jeśli chodzi o moje umiejętności:
2d: Adobe CS, montaż filmów w Vegasie, rozpoczynam zabawę z Davinci Resolve.
3d: 3DS Max, zbrush, substance painter, mental ray

portfolio przedstawia się... biednie. i doskonale to wiem. 
aktualnie kończę studia i poszukuję pracy jako grafik 2d/3d w ŁDZ i tutaj pytanie do tych, którzy w branży już istnieją:
co dziś powinno znaleźć się w portfolio, by znaleźć dobrą pracę?

osobiście uważam, że udźwignę praktycznie każdy temat(sądzę, że po odpowiedniej wprawi, tj 1-2 mc byłbym w stanie robić nawet grafiki w stylu p. Różalskiego, oczywiście nie z takim kunsztem jak on, ale tego typu prace :) nie dowiem się, póki nie spróbuję), sęk w tym, że jest tego tyle, że nie wiem w co mam ręce włożyć :D 
I owszem, zaryzykuję ośmieszenie się na tle innych naprawdę wspaniałych grafików i pokażę portfolio, jakie powoli buduję "do pokazywania".

https://www.behance.net/SheeVa_Works
Nie proszę o to, by ktoś poprowadził mnie za rączkę, bo nie o to chodzi. Proszę po prostu o wskazówki, co tam dać i co pokazać, by faktycznie to wyglądało na portfolio ciekawe :)

pzdr! i z góry dzięki za każdą wskazówkę :)

1 osoba lubi to

U mnie najlepiej działają prace, które znalazły jakieś praktyczne zastosowanie i są odpowiedzią na konkretne zlecenie.  Nie "lorem ipsum"  i mgliste idee, tylko  konkretna ulotka na Święto Jeża 15 kwietnia 2016. Jeśli nie masz zrobionych  żadnych zleceń, to przynajmniej weź udział w jakiś hobbystycznych lub dobroczynnych rzeczach gdzie twoje prace zostałyby faktycznie użyte. Jakieś ilustracje do fanzinów, prosta i darmowa, ale działająca gra, strona internetowa grupy miłośników trzmieli itp. Można też brać udział w różnych konkursach.