Qsa

layout
Layout strony turniejowej

7 postów w tym temacie

Witam!

Chciałbym pokazać i ostatecznie otrzymać kilka uwag dot. mojej pracy. :$ Jestem amatorem i jest to moja pierwsza taka praca.

Praca tak wgl. była robiona z nudów i została znaleziona gdzieś na dysku. Na pierwszy rzut oka brakuje mi jakiegoś bar'u zachęcającego treścią do dalszej eksploracji strony. No i ta stopka o.O.

Spoiler

KICp3Em.png

Trzeba przyznać, że UI i UX trochę leży (pewnie wiesz o czym mówię, jak nie to na pewno znajdziesz).

Będę mówił po kolei co rzuciło mi się w oczy, czyli w jakiej kolejności dokonywałbym zmian:

- Marginesy/pozycjonowanie elementów (navibar, między domeną a sloganem, w bloku "I Ty zostań zwycięzcą", itd.). Naprawdę te nierówności gryzą w oczy.

- Nie wiem czy przypadkowo czy intuicyjnie użyłeś połączenia Black-Red-White, ale jest to sprawdzone i przyjemne połączenie. Koloru czarnego jest jednak stanowczo za mało (mam na myśli top strony). Dobre proporcje z użyciem tych kolorów można zaobserwować np na stronie https://patronite.pl/.

- Mam duże obiekcje co do użycia samych socialmedia w navibarze. Na prawdę są one takie ważne?

Czy jakieś podstrony będą miały dużo contentu? W takim wypadku należałoby pomyśleć o fixed navibarze w którym byłaby faktycznie nawigacja, a nie same socialmedia.

- Co do stopki to pooglądaj różne serwisy i zaciągnij inspiracji, bo teraz to jest faktycznie miszmasz.

1 osoba lubi to

Dzięki wielkie za opinię. Będę pamiętał o pozycjonowaniu :D

Faktycznie dużo jest tych uszczerbków, ale jak już to nie będę edytował tego projektu tylko zaprojektuję nowy.

1 osoba lubi to

Służę pomocą zawsze i wszędzie. Pracuj i pokazuj, a ja chętnie poobserwuje Twoje postępy.

Całkiem ciekawy pomysł i kolorystykę lecz wykonanie odrobine gorzej:

-zwiększenie marginesów lub w ogóle zrezygnowanie z "pustych przestrzeni po bokach" ,

-wyrównanie elementów,

-w stopce też nie pasuje wg mnie typografia(ale to moja ocena)+ całkowita jej przebudowa,