Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatnia godzina
  2. Dziś
  3. Aktualne, aktualne Dobra dzisiaj spróbuję Dzięki
  4. Ubri, jak nie zaczniesz słuchać czegoś innego to zabiorę Ci aparat i skończą się foto tutki 1/10
  5. Jeśli jest to Twoja pierwsza efemka to ja nie mam pytań, projekt wygląda naprawdę godziwie Do pełni szczęścia brakuje mi tylko jakiegoś żerującego szczupaczka lub kaczuszki pływającej w sitowiu xd. Myślę, że można byłoby wziąć jeszcze pod rozwagę kwestię wzbogacenia tła aby buteleczka nie była zawieszona w próżni.
  6. Praca wygląda bardzo ciekawie. Bĺędów jako takich nie widać, ale to jakieś krople ściekające po butelce, bo trochę jednak pusto.
  7. Nigdy nie zajmowałem się tego typu pracami, więc ewentualnych błędów dostrzec nie mogę. Patrząc okiem "laika" w fotomanipulacjach mogę określić Twoją pracę jednym słowem - za***ista!
  8. Wczoraj
  9. Adam, dzięki za feedback. Logo leży już na warsztacie. Znając portfolio grafika myślę, że efekt będzie zadowalający nie tylko jego Miałem wieeele pomysłów, dużo szkiców wykonałem. Będzie vector to będziecie się już wypowiadać na temat waszego kolegi po fachu. Ja grafikiem nie jestem. Tylko mam pomysły (student marketingu). Ale czas nagli trzeba było wybrać projekt bo pora już projekt odzieży kolarskiej majstrować i ją drukować. Za 2 miesiące już full sezon (oł jee ) Wszyscy komentujący-macie fajne loga avatary. Nie rozumiem czemu tyle firm i instytucji ma taki badziew jako swój znak graficzny... Życzę Wam zamówień.
  10. Siemka, Postanowiłem oddać wam do oceny moją pierwszą fotomanipulację Jakieś uwagi? Przyjmę każdą konstruktywną krytykę ^^
  11. Jeśli jeszcze aktualne, to myślę że wystarczy zaznaczać fragment (A3) i "wyeksportuj zaznaczenie, jeśli ścieżki są przycięte tak, aby pasowały. Ewentualnie wyeksportować całość i kopiować po fragmencie.
  12. Uuu.. 7/10 spokojnie.. To teraz uwaga. Hit studniówki!
  13. Dobra, poproszę administrację o zamknięcie tematu, ponieważ projekt został zaakceptowany przez klienta, więc nie będę go dalej rozwijał. Może graficznie nie jest to mój "debiut", ale postaram się na przyszłość bardziej Was zaskoczyć Pozdrawiam cieplutko, Barti.
  14. avatar pod forum

    http://imgur.com/a/AuHmr #113844
  15. Przyznam, że całkiem fajnie to wygląda. Zastosowałeś bardzo fajne dla oka tło i świetnie zlałeś zawodnika z tłem, co bardzo fajnie wygląda. Bardzo podoba mi się cała kolorystyka, którą zastosowałeś i tutaj masz u mnie plusa. Niestety cały efekt psuje napis obok gostka. Może lepiejby zastosować inny font, aczkolwiek nie jest to konieczne. Wydaje mi się jednak, że lepiej wyglądałoby, gdyby tekst był bardziej oddalony.
  16. Jest nieco lepiej, ale to wciąż nie jest to i jestem pewny, że stać Cię na więcej. Kolorystyka jest już nieco lepsza, widzę, że czcionka ta sama. Nie ukrywam, że na pierwszej stronie wciąż jest zbyt pusto. Druga strona też nie powala wyglądem. Może popracuj też nad tymi kwiatkami obok, ponieważ one też wymagają wielu poprawek. Całe rozstawienie zupełnie mi się nie podoba. Ogólnie to wciąż twierdzę, iż projekt mógł zostać wykonany lepiej. Może jest to wina całego pomysłu. Może lepiej od podstaw wymyśl styl, ponieważ ten niestety nie jest zbyt urzekający.
  17. Witam serdecznie na forum
  18. Witaj na forum @fraceq8_design
  19. Banner na MŚ Francja 2017 w piłce ręcznej.
  20. Witajcie graficy! Jestem Adrian, mam 15 lat (w tym roku 16 <3) i interesuję się grafiką. Głównie specjalizuję się w webdesignie oraz bannerach, plakatach itd. Ponadto gram w piłkę ręczną. Lubię też grać w gry na ps4, szczególnie w Call of Duty. Pozdrawiam
  21. Jestem na nie. O ile pierwsza strona jeszcze jakoś by przeszła, to druga jest całkowicie do wyrzucenia. Dane kontaktowe są rozstawione koszmarnie, na siłę skupiłeś wszystko na środku. Na ostatniej wersji zrobiły się z tego 2 fonty, co jest kompletnie niepotrzebne. W całości projektu brakuje estetyki, co jakby nie patrzeć, jest wymagane od kwiaciarni. Wizytówka nie jest przypadkową nazwą i powinna prezentować sobą pewną jakość. Polecam Ci poczytać o dobrych praktykach projektowania wizytówek, układach elementów na wizytówkach. Użyteczna wizytówka to nie tylko kawałek kartonu z danymi kontaktowymi ale też wygoda używania jej przez odbiorcę. Poczytaj jak trzymają wizytówki osoby leworęczne i praworęczne, o tym jak to powinno wpływać na układ elementów. Niby taki mały papierek, a tak wiele trzeba opanować, żeby dobrze go zaprojektować
  22. A może zamiast męczyć się fontem rozsądniej będzie zacząć cały projekt od nowa. Idąc w takim kierunku jak poniżej w zupełności wystarczy gdy użyjesz fontu typu Roboto lub Lato light, za całą ozdobą będą robić kwiaty a nie font, który im prostszy tym czytelniejszy :
  23. @Honey Bunny takim cudem, że te pierwsze powiększyłem, a tej drugiej już nie Ale taki font już powinien pasować. (średnio lubie fonty dobierać)
  24. Jest lepiej ale font odpowiedzialny za dane do wymiany, jak przy cyferkach jest jeszcze znośnym tak przy słowie pisanym, przez te zawijasy, staje się mało czytelnym (Mostowa, Dobczyce) i w sumie jakim cudem jedynka w "szesnastce" jest mniejsza od tej w 811
  25. Taki mały edit. Trochę lepiej to wygląda
  26. pomysl z DNA wyśmienity, łączu w sobie nature człowieka i roweru. Trafiony w punkt szkic, też. Fajny czekamy na realizacje w vector i wtedy zapewne wiecej się wypowiemy na ten temat leci+ ;P
  27. Pod względem technicznym dobra robota, no po za kilkoma małymi bledami. Ale zgadzam sie z @trzygie . Portfolio to taka wizytówka wiec musi cechować sie oryginalnością. Nie wato powielać schematów i Myśleć szablonowo trzeba szukać swojego ja. Minimalizm to trudna sztuka ale to obecny trend. Oczywiście możesz mieć to portfo ale tymczasowo. Lepiej troche przemyśleć i zrobic cos z efektem wow czekam na v2 ale plusik na zachętę jak najbardziej.
  1. Załaduj więcej aktywności