Skocz do zawartości

Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.

Małgośka

Logo Super Wnuczek

Rekomendowane odpowiedzi

Małgośka

Typ zlecenia: Logo firmy Super Wnuczek
Rozmiar: Standardowy dla logo. Nie znam się. Taki żeby ładnie wyglądał i na fejsie... i na aucie! O właśnie! Rozdzielczość taka, żeby nie było widać pikseli jak zamówię naklejkę albo magnes na drzwi do pici... Może też być aż tak pięknie duża rozdzielczość (przyszłościowo) żeby na jakimś plakacie się fajnie prezentowało... Ahhh te kobiety ;)
Kolorystyka: Do tej pory, była żółto - niebieska... heh, jak Arka Gdynia z miasta w którym mieszkam! Noo z czerwonym oczywiście.  Może zostać, a możecie kombinować. WIem, że różne pomysły wymagają różnych kolorów. 
Adres stronyhttps://www.facebook.com/superwnuczek    tu jest adres strony z moim logo (adres strony mojej firmy). Tak to wygląda, ale ta grafika jest darmowa - znaleziona gdzieś w odmętach internetu... a chciałabym mieć  swoją. Własną. Oryginalną.
Budżet oraz sposoby płatności: No powiedzmy, że zaczyna się od 50 zł do 250 zł. Nie znam się. Razem z ostatecznymi pracami będę prosiła o wyceny nagród. 
Termin: Musi być po zakończeniu obecnego konkursu... I to jakiś miesiąc. Myślę, że 01.06.2018r. jest dobrym terminem, żeby każdy na spokojnie w wolnych chwilach sobie coś podłubał.
Dodatkowe informacje: Do tej pory logo było wpisane w logo SUPERMANA. Bardzo mi się ten pomysł podobał i w sumie nadal podoba... Gdyby ktoś poszedł w tym kierunku to będę bardzo zadowolona... ale może macie inne pomysły... No i jakby to wyglądało na wizytówkach widziałam, że też tak robiliście...

• Like 2

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
useless

Ja mam pytanko. Logo ma zawierać sam sygnet czy ma być sygnet wraz z logotypem?

• Like 1

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Małgośka

Sygnet?

6 godzin temu, useless napisał: