Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.
-
Podobne wątki
-
Grafika użytkowa i reklamowa, strony WWW
Hej! Nazywam się Michał, aktualnie mieszkam we Wrocławiu, lecz działam w całej Polsce. Od prawie 8 lat zajmuję się projektowaniem grafiki użytkowej. Jestem studentem 5 roku na kierunku "Marketing internetowy i e-commerce" dzięki czemu posiadłem sporo wiedzy teoretycznej z zakresu marketingu internetowego oraz psychologii w internecie. Pracuję na pakiecie Adobe (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe XD) Co mogę dla Ciebie wykonać?w Wykonam
-
Poszukuję grafika
Szukam grafika, który podjąłby się wykonania logo sklepu internetowego oraz "maskotki" marki w formie kolorowego, komiksowego zwierzaka. Zależałoby mi na stworzeniu kilku grafik zwierzaka w różnych pozach, które będzie można wykorzystać zarówno na stronie, jak i social mediach. Tak samo w przypadku logo, chciałabym móc wykorzystać je w wielu miejscach, więc najlepszy byłby cały pak różnych konfiguracji dostosowanych do różnych stron czy apek :) -
darmowa strona z grafiką
Witam, Piszę z takim zapytaniem. Czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy jest jakaś bezpłatna strona (wyszukiwarka), która posiada wiele różnych grafik (najlepiej na białym tle w formacie .png, bądź .psd). Np. wpiszę w wyszukiwarkę dla przykładu serial „dom z papieru” a w wyszukiwarce pokaże mi się kilkanaście różnych grafik na białym tle w motywem serialu „dom z papieru”. Albo np. wpiszę Legia Warszawa i pokaże mi się herb Legii i jakieś różne grafiki wykonane przez kibiców. Jeżeli ktoś jesw Ogólne
-
Jest to zadanie z grafiki restrowej/wektrowej, grafiki 2/3D i animacji. Pomoże ktoś?