Skocz do zawartości

Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.

titan

Logo na pieczątkę - jak zrobić?

Rekomendowane odpowiedzi

titan

Witajcie, jestem tutaj nowy i również początkujący w grafice projektowej.

Używam Corel Draw X3/

Syn mnie poprosił o wykonanie pieczątki bez liter, z logo Sowy (pasjonat przyrody)

Pieczątki nie będę wykonywał, wyślę zlecenie do internetu itp.

Ale projekt chcę finalnie wykonać w rysunku wektorowym (taki projekt wymagają wykonawcy pieczątek)

Rysunek wykonam konturowy, markerem, wrzucę skan rysunku do Corela i co dalej? :)

prosze o pomoc i wyrozumiałość :-)
pozdrawiam

Robert

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Prickly Pear

Chyba najprostszym sposobem byłoby użycie opcji image trace. Jest takie coś w illustratorze, po prostu klikasz i program automatycznie stara się przerobić zdjęcie na krzywe. Nie znam się na Corelu, ale znalazłem taką instrukcję, wygląda całkiem pomocnie. Dużo zależy w sumie od jakości zdjęcia/skanu no i efekt nie będzie idealny, ale na takie domowe potrzeby może wystarczyć. A jak nie, no to narzędzie piórko w dłoń i ręczne obrysowywanie.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
titan

Dziękuję Prickly Pear

• Upvote 1

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobne wątki

• Kilka książek o grafice