Skocz do zawartości

Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.

soup81

Poszukuję konkretnego fontu EFN nissan czarny

Rekomendowane odpowiedzi

soup81

Właściwie jak w temacie. Potrzebuję na okoliczność "podrobienia" w wydruku na folii napisu nagrobnego. Jakiego fontu potrzebuję już znalazłam, problem w tym, że został stworzony w 1999 roku i nigdzie nie można go zakupić. Jest jakaś Chińska stronka, ale samo to że wymagają przy weryfikacji skanu DO jest już mega podjerzane. Jeśli ktoś dysponuje, to błagam o pomoc. Czcionka EFN Nissan Czarny. Obrazek poglądowy właśnie z Chińskiej dziwnej strony.spacer.png

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Prickly Pear

Nie znam się, to się wypowiem.
Wrzuciłem w google, bo nie miałem lepszego punktu wyjścia i ciężko w ogóle znaleźć jakieś sensowne źródło które o tym pisze albo oferuje go do pobrania. Może spróbuj skontaktować się bezpośrednio z kimś, kto go używa? Bo w innym wypadku zdecydowanie bezpieczniej i mniej czasochłonnie będzie znaleźć podobny substytut (ale jestem pewien że potrafisz to równie efektywnie zrobić co ja sam, także mogę co najwyżej podesłać jakieś stronki zbiorcze z fontami).

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobne wątki

• Tablet wacom intuos pro m - problem