Skocz do zawartości

Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.

BooBooBox

Jakie dane na projekcie?

Rekomendowane odpowiedzi

BooBooBox

Witam,

nie jestem grafikiem, nie mam dużego doświadczenia ale chcę wypróbować swoje siły w tej dziedzinie. Znalazłam konkurs graficzny w którym chciałabym wziąć udział. Chodzi o zaprojektowanie loga i wizytówki. W opisie konkursu nie było żadnych danych kontaktowych, jakie dane mam wpisać w projekcie? Z góry dziękuję.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Prickly Pear

Wrzuć jakiś placeholder. Wymyśl imię i nazwisko pasujące do danej branży, albo wrzuć po prostu generycznego Jana Kowalskiego, numer jako 123 456 789 albo dowolną inną kombinację cyfr. Jeśli chodzi o dłuższe teksty, to rzeczy typu lorem ipsum dobrze nadają się na tekst zastępczy. 

Pamiętaj, że nie chodzi o to, żeby ten tekst miał sens, więc najlepiej wrzucić go w jakimś obcym języku, żeby nie rozpraszał. W takich próbnych projektach chodzi o pokazanie końcowego wyglądu kroju pisma czy rozłożenia elementów, a same dane są do podmiany.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobne wątki

• Witam ;)

?

w Przywitaj się

• Sprzedam Tablet graficzny Xp-Pen Star 03