Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

   Witamy na forum Graficznie.net! Korzystając ze strony oznajmiasz, iż zapoznałeś się z obowiązującym tutaj Regulaminem.

Trwa przetwarzanie indeksu wyszukiwania. Wyświetlana aktywność, może być niekompletna.

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatni tydzień
  2. HAIROPL

    Grafika DTP

    Witam, Szukam osoby z technicznym podejściem do grafiki z doświadczeniem w dtp, będącej w stanie na podstawie przedstawionych wzorów ( gotowej koncepcji graficznej ) przygotować grafiki w standardzie dla drukarni. Zależy mi na osobie która lubi tego typu pracę i miała by ochotę pomóc podczas tworzenia projektu w rozsądnych kosztach - w grę wchodzi dłuższa współpraca. Jako dodatkowa gratyfikacja, przewidziana jest możliwość wzmianki o udziale grafika w projekcie oraz firmowa rekomendacja. Osoby zainteresowane prosi się o kontakt pod adresem rekrutacja(małpa)hairo.pl wraz z orientacyjną wyceną przykładowych prac oraz portfolio lub przykładami wykonanych prac z zakresu dtp. HAIRO.PL
  3. Wcześniej
  4. danielwlodarski

    Miniaturkowy warsztat Liska

    Ciekawe miniaturki. Zapraszam do siebie. https://ilustracjedladzieci.com https://www.behance.net/danielwlodarski
  5. Prezes

    Witam

    Witam Posiadam od x czasu forum o tematyce sat na silniku phpbb przemo i właśnie planuje przesiadkę na myBB a że jestem już jak to mówią wapniakiem , będę potrzebował pomocy i mam nadzieję ,że tu takową otrzymam Pozdrawiam
  6. danielwlodarski

    ilustracje dla dzieci

    Cześć. Jestem ilustratorem książek dla dzieci i młodzieży. Wiele razy miałem przyjemność wykonywać ilustracje do opowiadań i wierszy dla dzieci. Gdyby ktoś szukał ilustracji dla dzieci do wierszy, bajek czy opowiadań, jestem chętny do współpracy. Wrzucam kilka prac aby się pochwalić Ilustracje wykonuję cyfrowo, akwarelą, ołówkiem. Moja strona: https://ilustracjedladzieci.com Moje portfolio: https://www.behance.net/danielwlodarski
  7. danielwlodarski

    rysunki satyra

    Cześć. Mogę pomóc w temacie prosrych rysunków. PORTFOLIO www PORTFOLIO behance
  8. Stefan_3N

    Przestrzenie barw

    Ja zajmuję się programowaniem właśnie w dziedzinie grafiki. Nie znam podręczników "dla grafików". Jak pracuje system zarządzania kolorem w środowisku Windows jest opisane w dokumentacji technicznej Windows API: https://docs.microsoft.com/en-us/previous-versions/windows/desktop/wcs/windows-color-system W szczególności przestrzenie kolorów są omówione tu: https://docs.microsoft.com/en-us/previous-versions/windows/desktop/wcs/color-spaces a tu już są konkretne funkcje, które należy w programie wywołać, żeby dokonać jakichś operacji na przestrzeni kolorów: https://docs.microsoft.com/en-us/previous-versions/windows/desktop/wcs/basic-functions-for-use-within-a-device-context Na tej podstawie, wykorzystując funkcje systemowe pisze się procedury obsługi kolorów w programach graficznych. Do tego dochodzi dokumentacja opublikowana na stronie Internatinal Color Consortium (to jest organizacja, która opracowała koncepcję profili ICC) http://www.color.org
  9. Ilkenau

    Jak to jest zrobione?

    Zdjęcie ewidentnie podretuszowane. Tylko jak? Ręczna dłubanina, czy jakiś gotowy programik do takich celów? https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Y3is91jtGwTcz5ZVoGvTBQiKlyev~8
  10. kmc

    Przestrzenie barw

    Chciałbym Panu bardzo podziękować za zainteresowanie tematem, za udzielenie tak fachowo-technicznej wiedzy(wskazówek). Z tego co czytam to wynika ze posiada Pan gigantyczną wiedzę na ten temat. Swego czasu pracowałem w branży reklamowej i spotykałem na swojej drodze ludzi z dużą wiedzą (naprawdę dużą wiedzą), ale nie aż tak dużą jak Pan prezentuje. No dla mnie to jest co najmniej szok ponieważ jak do tej pory to po 1 nie spotkałem się z człowiekiem, który miał by taka wiedzę 2. nie spotkałem się z nikim kto by chciał się podzielić tą wiedzą. Chyle czoła!!! Ale chyba zrozumiałem to co chciał mi Pan uzmysłowić tzn. nie chodzi o ilość kolorów tylko o ich odwzorowanie. Podsumowując nie chce tracić Pana cennego czasu więc nie będę już ciągnąc Pana za język w tym temacie bo i tak już dużo się dowiedziałem. Ale na sam koniec zapytam o literaturę czy może Pan polecić jakąś książkę, w której będzie zawarta taka wiedza no bo w internecie tego nie znajdę. I jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.
  11. Stefan_3N

    Przestrzenie barw

    1. Czy potrafimy odwzorować kolory czy nie? Pytanie jest inne - ile za to odwzorowanie chcemy zapłacić? Stosowanie standardowych kolorów CMYK jest po prostu uzasadnione ekonomicznie. Być może dałoby się produkować farby oparte o inne barwniki. Ale byłoby to pewnie droższe. 2. Liczenie kolorów (informacja, że CMYK - to około 1 mln) kolorów jest naprawdę pozbawione sensu (co starałem się wykazać). Nie chodzi o ilość, ale o jakość. Barwa - to częstotliwość fali. Częstotliwość zmienia się płynnie (nie skokowo), więc nie można policzyć częstotliwości. Jeśli generator fali (monitor) lub pochłaniacz fali (barwnik) nie jest "ciągły" (tzn. nie ma ciągłego widma), tylko ma w widmie "dziury", to kolor jest upośledzony. Różnice miedzy przestrzeniami kolorów są tylko wtedy, gdy zmieniając przestrzeń zmieniamy generator (lub pochłaniacz) fal. Dlatego zmieniając RGB na CMYK zmienia się paleta barw (celowo nie piszę liczba kolorów - bo w obu przestrzeniach liczby kolorów są nieskończone, ale "paleta" - czyli zakresy częstotliwości kolorów składowych wraz z ewentualnymi "dziurami" w widmie). 3. Jeśli zmieniamy przestrzeń kolorów, a nie zmieniamy medium (które generuje lub pochłania fale), to nic się nie zmienia. Takie operacje typu RGB -> Lab i z powrotem - to czysta matematyka. Póki wykonujemy matematycznie odwracalne operacje to niczego nie tracimy. Liczy się efekt końcowy - jakimi długościami fal zostaną pobudzone nasze receptory w oku. Matematyczna zmiana przestrzeni kolorów w żaden sposób nie wpływa na fizyczne właściwości generatora fal. Innymi słowy. Jeśli będę miał dobry generator fal (bez dziur w widmie) i będę go sterował w systemie RGB i drugi generator z dziurawym widmem, który będę sterował w systemie Lab - to który da "więcej" kolorów? 4. Jeśli chodzi o widzenie człowieka - nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale - narząd wzroku - jak każdy narząd człowieka podlega "ćwiczeniu". Ile kolorów widzi człowiek - to zależy od jego zdolności indywidualnych. Fala pada na czopki w oku. Jeśli na czopki padają obok siebie dwie fale o zbliżonej częstotliwości, to do mózgu idą dwa różne sygnały. Mózg jednej osoby powie, że to dwa różne kolory, a mózg innej - że to ten sam kolor. To podobnie jak z dźwiękiem - jedni mają słuch absolutny, a inni nie słyszą ewidentnego fałszu.
  12. kmc

    Przestrzenie barw

    Witam serdecznie. Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za tak wyczerpującą i fachową wypowiedź. Przyznam, że to co Pan napisał jest co najmniej ciekawe. Aczkolwiek o ile dobrze zrozumiałem to nie jesteśmy w stanie odwzorować barwy jota w jotę - więc biorąc pod uwagę fakt, że mamy wyginające się smartfony i latamy w kosmos a nie potrafimy osiągnąć szczytu możliwości technologicznej związanej z kolorami ich odwzorowaniem itd to stwierdzam, że jesteśmy jeszcze zacofanym gatunkiem - tak wywnioskowałem z podanych przez Pana informacji. Kolejna sprawa to taka, że dotarłem do pewnych informacji dotyczących kolorów i tak: Kolorów CMYK jest około 1 miliona nie znalazłem dokładnej liczby raz była informacja ze 1 mln a raz że około 1 mln. Z tego co sie dowiedziałem to papier ze względu na swoje fizyczne i chemiczne właściwości oraz ilośc i wlasciwosci kolorów pozowalaja na odwzorowanie 55 tys kolorów. Czyli na białym papierze mozemy odwzorowac max 55 tys kolorow z plaety cmyk ktora ma 1 mln kolorów. Lab zawiera max możliwa ilość kolorów lub reprezentuje max ilośc kolorów jaka występuje naszej rzeczywistości czyli tyle ile Ludzkie oko jest w stanie zobaczyć z tego co udało mi się znaleźć to widzimy 160 barw w 600 000 odcieni. Czy to oznacza 160 do potęgi 600 000 czy 160 razy 600 000? HSB to jest to samo co HSV. Model jest przedstawiany jako stożek ustawiony podstawą do góry więc różnica w literze B jako brightness czyli jasność im wyżej czyli bliżej podstawy tym jaśniej im bliżej wierzchołka tym ciemnej lub V jako value czyli wartość rozumiana jako konkretne miejscem na osi lub wysokość stożka. HSL to jest prawie to samo co HSV/HSB roznica w modelu i sposobie prezentacji kolorów. Lab, Hsb, Hsl - to jest taka sama filozofia tylko przedstawiona w inny sposob. O pantonach znalazłem tylko tyle ze firma co roku dodaje do swojego zbioru ileś tam kolorów i to tyle. Taka Ciekawostka nazwa PANTONE oznacza wszech odcień ponieważ PAN to przedrostek ktory w jezyku angielskim oznacza wszech TONE czyli odcień. Analogicznie nieistniejące już amerykańskie linie lotnicze PANAM. AM od American czyli wszech amerykański. Serdecznie pozdrawiam.
  13. To ja polecę nasz rodzimy produkt, to jest program Kombi: https://kombi.3n.com.pl Dobry i do ulotek i do wielostronicowych publikacji i do pdf-ów (w tym interaktywnych ) również.
  14. Stefan_3N

    Przestrzenie barw

    Nie jestem grafikiem, ale programistą. Zajmuję się tworzeniem oprogramowania graficznego i mogę Ci powiedzieć jak to wygląda od strony technicznej. Ta liczba, którą podałeś dla przestrzeni RGB (16 mln) wynika z faktu, że każda składowa koloru (R, G i B) pamiętana jest wewnętrznie (w programie) na jednym bajcie. Na jednym bajcie można zapamiętać maksymalnie 256 różnych stanów (różnych liczb). Stąd liczba możliwych kombinacji - to 256 x 256 x 256. I to daje właśnie te 16 mln. Ale nic nie stoi na przeszkodzie (poza względami ekonomicznymi), żeby zrobić monitor, w którym każda składowa koloru byłaby pamiętana nie na jednym, a na dwóch bajtach. Wtedy każda składowa miałaby 256 x 256 = 65536 różnych poziomów. A całkowita liczba kolorów w przestrzeni RGB byłaby 65536 x 65536 x 65536=281474976710656 ;-). I żeby taki monitor miał sens - trzeba byłoby na nim wyświetlać pliki, które są pamiętane z głębią 16 bitów na kanał. Takie pliki można utworzyć w wielu programach (specyfikacje techniczne niektórych formatów na to pozwalają, np. tiff 16-bitowy). Zwróć też uwagę, że jak fotografujesz i potem zapisujesz zdjęcia w formacie RAW, to w wielu aparatach masz możliwość wyboru liczby bitów na kanał. I jeśli np. wybierzesz RAW 12-bitowy, tzn. że na każdy kanał przypada Ci 12 bitów, czyli nie 256 poziomów (jak to jest dla jednego bajtu), ale tych poziomów masz 4096 (12 bitów), więc paleta (nawet RGB) jest wtedy dużo większa. Z matematycznego punktu widzenia, kiedy przeprowadzam jakieś obliczenia w programie np. w celu przeliczenia koloru z jednej przestrzeni na inną to obliczenia są przeprowadzane na liczbach rzeczywistych (nie całkowitych), co oznacza, że liczba dostępnych kolorów jest nieskończona. Dopiero na ostatnim etapie dochodzi do zaokrąglenia tych liczb zmiennoprzecinkowych na całkowite i tu następuje "obcięcie" liczby poziomów, a co za tym idzie - liczby kolorów. Jeśli pytasz o inne przestrzenie barw, jak HSL, HSB, Lab, itd. to działa to tak samo. Jeśli masz trzy składowe w Lab i te składowe będą pamiętane na bajtach (każda składowa na jednym bajcie) - to nic się tu nie zmieni. Nadal masz 256 poziomów na jednej składowej i nadal masz docelowo 16 mln kombinacji. Oczywiście programy mogą to wewnętrznie różnie obsługiwać. Np. w PostScripcie składowe koloru są pamiętane jako liczby zmiennoprzecinkowe w zakresie od 0 do 1. Czyli jest możliwe napisanie takiego programu, który pamiętałby czy to RGB, czy CMYK, czy Lab na liczbach zmiennoprzecinkowych. Ale - pamiętajmy, że na koniec to trzeba wyświetlić (no i najczęściej jeszcze zapisać w pliku). O ile z wyświetlaniem - to można sobie powiedzieć - ok, ja mam słabszy monitor, to jest gorzej, ale są przecież monitory 16-bitowe, to tam będzie ok, to jeśli chodzi o zapis pracy do pliku - tu jest sprawa kładąca. Jeśli nawet w programie wszystko będzie policzone dokładnie, a zapiszemy to do pliku, w którym każda składowa koloru będzie pamiętana na jednym bajcie, to liczba różnych możliwych do zobrazowania kolorów zostanie ograniczona do tych 16 mln. To tyle jeśli chodzi o _liczbę_ możliwych do zobrazowania w danej przestrzeni kolorów. (podsumowując, liczba ta jest dla arytmetyki zmiennoprzecinkowej nieskończona dla każdej przestrzeni, a dla arytmetyki całkowitej równa się liczbie poziomów na kanał razy liczba kanałów). Ale - liczba możliwych dostępnych w przestrzeni kolorów - to nie wszystko. Wyobraźmy sobie, że mamy monitor z 16 bitami na kanał, ale mamy tylko dwa kanały (bo trzeci się uszkodził). Mamy wiec 65536 * 65536 (dwa kanały po 16 bitów) = 4294967296 możliwych kolorów (czyli więcej niż dla standardowego RGB = 16 mln). No i co z tego? Kolory są do bani, bo nie ma jednej składowej. Czyli nie tylko liczba kolorów w danej przestrzeni, ale jakość koloru w danym kanale ma znaczenie. Stąd są różnice w odwzorowaniu kolorów w różnych przestrzeniach. Bo zmieniając przestrzeń zmieniamy sposób reprezentacji koloru oraz zakres odzwierciedlanych w danym kanale barw (a niekoniecznie ich liczbę). Barwa - to nic innego jak częstotliwość fal elektromagnetycznych, które trafiają do naszego oka. W przestrzeni RGB mamy trzy składowe R, G i B, którym odpowiadają trzy częstotliwości (te częstotliwości z kolei wynikają z fizycznych właściwości monitora). To co dociera do naszego oka jest mieszaniną tych częstotliwości. Nie ma znaczenia jak w programie zostanie wyznaczony kolor (w jakiej przestrzeni). Monitor nie wygeneruje nowych, innych częstotliwości fal (świetlnych) niż te, które wynikają z jego budowy. Więc wszystko co widzimy na ekranie (zakres dostępnych kolorów) wynika z możliwości danego monitora. Jakkolwiek w programie byłoby to obliczane - na koniec - i tak jest to przeliczane na RGB. I monitor pokazuje to co może pokazać. Sytuacja się zmienia, kiedy zmieniamy medium, tzn. zamiast na monitorze - pracę np. drukujemy. Mamy inne medium, inne kolory w poszczególnych kanałach. To co widzimy na wydruku jest również mieszaniną częstotliwości, ale te częstotliwości nie są generowane przez monitor (który ma trzy składowe i koniec), ale wynikają z oświetlenia zewnętrznego. Jeśli oglądamy "biały" papier oświetlony "białym" światłem, to mamy wrażenie "białego" koloru. Piszę "biały" w cudzysłowach, bo przecież w rzeczywistości to trudne do uzyskania. Z tego "białego" oświetlenia część fal się odbije od papieru, a część zostanie pochłonięta. Jeśli to co się odbije nie będzie tym samym co padło na "białą" kartkę, to mamy wrażenie koloru. Jeśli kartkę zadrukujemy farbą, to farba ta pochłonie niektóre częstotliwości ze światła padającego, a my uzyskamy w oku efekt koloru. Ten efekt zależy od kilku elementów: barwników w farbie, światła padającego (i może jeszcze innych, jak struktura powierzchni papieru, itd.) Jeśli w świetle padającym nie będzie już jakiejś częstotliwości, to farby nic tu nie pomogą. Jeśli na papier zostanie nałożonych warstwowo kilka farb, to one wspólnie pochłaniają jakiś zakres padających częstotliwości. Jeśli barwniki w farbach nie są w stanie wytłumić jakiejś częstotliwości, to w konsekwencji jakiegoś koloru (wrażenia w naszym oku) nie da się uzyskać. I mimo, że matematycznie możemy wyliczyć, że takie składowe (czy to w RGB, czy w Lab) dają jakąś kombinację częstotliwości i że w związku z tym przekładając to na CMYK należałoby zastosować takie składowe koloru, to na ostatnim etapie są farby z konkretnymi barwnikami, które mają konkretne zdolności pochłaniania konkretnych długości fal. I znów - podobnie jak dla monitorów i przestrzeni RGB - tego nie da się przeskoczyć. Nie da się zmieniając RGB na Lab zmienić właściwości fizycznych barwników. Możemy za to iść w drugą stronę. Możemy pomierzyć jakie zdolności mają stosowane przez nas barwniki i wyznaczyć tzw. "profil koloru", który z kolei wciągnięty do programu pozwoli zasymulować na ekranie to co wyjdzie na wydruku. W ten sposób co prawda nie zwiększymy liczby (ani palety) dostępnych kolorów, ale za to wiemy, na czym stoimy. No i możemy też zastosować inne rozwiązanie, o którym wspomniałeś - tj. wprowadzić dodatkowe barwniki (które nie występują w CMYK), właśnie w postaci np. PANTONE. Sorki , trochę się rozpisałem
  15. Stefan_3N

    Witam

    Cześć Nie jestem grafikiem, ale tworzę oprogramowanie graficzne, stąd być może będę pomocny w kwestiach technicznych, a z drugiej strony - może podpowiecie mi co jeszcze moje programy mogłyby robić. Mój największy program, to Kombi https://kombi.3n.com.pl Zajmuję się też fotografią i podróżami :-), a zdjęcia z podróży zamieszczam w swoim banku fotografii: https://foto.3n.com.pl Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Stefan
  16. Ergoss

    Początki

    Witam! Chciałbym się pochwalić jedną z moich prac. Na początku zaznaczę że jestem baaardzo początkującym "grafikiem" i jeszcze się uczę. Chciałbym dowiedzieć się co mógłbym poprawić oraz otrzymać jakieś podpowiedzi co do rysowania ;p. Ta praca jest jeszcze nie skończona, zostały mi jeszcze detale i tło. Będę tutaj z czasem dodawał jeszcze kilka prac które będę tworzył lub kończył . Jestem otwarty na konstruktywną krytykę ;]. Pozdrawiam https://zapodaj.net/69bbf4cc1bf23.jpg.html Tutaj podsyłam jeszcze proces tworzenia tego co jest https://zapodaj.net/8d9319c8d01bd.png.html https://zapodaj.net/25db90ce700ce.png.html https://zapodaj.net/babf0a3f8329d.png.html https://zapodaj.net/6cab6e697b424.png.html https://zapodaj.net/12dcae39e78d2.png.html
  17. kmc

    Przestrzenie barw

    Witam serdecznie, jestem tutaj pierwszy raz - doradzono mi to forum. Jestem trochę zielony w kwestii grafiki projektowania itd wiec może przejdę od razu do sedna. Potrzebuje pomocy w kwestii dotyczącej kolorów a konkretnie mówiąc chodzi o przestrzenie barw. 1. Jaka jest max ilość kolorów poszczególnych przestrzeni barw. Wiem, że RGB max może dać 16.777.216 kolorów. Natomiast pozostałe palety CMYK, HSL, HSB, HSV, LAB. Idąc od największej do najmniejszej przestrzeni jaka jest hierarchia tych przestrzeni. 2. To samo dotyczy PANTON-ów i RAL-i. Wiem, że Pantone to są osobne kolory tak samo jak RAL-e. Firma Pantone co roku do swoich wzorników dodaje jakaś ilość nowych kolorów. Jaka jest na obecną chwile łączna ilość wszystkich kolorów PANTONE i wszystkich kolorów RAL. 3. Wiem, że kolor Pantone składa się z 15 lub 18 pigmentów łącznie z białym i czarnym - która liczba jest poprawna 15 czy 18. W jaki sposób można najwierniej oddać kolor PANTONA w Cmyku. 4. Która z przestrzeni reprezentuje kolory PANTONE, Lab czy Hsb? 5. Z tego co wyczytałem to ludzkie oko widzi 160 barw w 600 odcieniach ale nie wiem czy to jest rzetelna informacja. Natomiast najszerszą możliwą paleta jest Lab. Pytanie jest takie czy lab reprezentuje rzeczywiście wszystkie możliwe kolory, które widzi człowiek czy tylko te kolory, które można wygenerować poprzez urządzenie elektroniczne. Mówiąc inaczej cz człowiek widzisz więcej czy mniej kolorów niż jest w Lab-ie? Serdeczne dzięki za pomoc!
  18. Dzień dobry. Szukam chętnych grafików, który narysują raz w tygodniu (a w przyszłości codziennie) jeden zlecony obrazek w formie humorystycznej satyry. Bardzo prosta kreska - jednokolorowa. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kontakt. Uczciwe zapłacę, umowa, kilku kontrahentów może potwierdzić stałą współpracę.
  19. Hej, jeżeli temat jest dalej aktualny to zapraszamy do współpracy. Tworzymy unikalne projekty graficzne. Specjalizujemy się w logotypach. Nasze portfolio znajdziesz na stronie www.peryskop.studio Serdeczności!
  20. piotrun

    piotrun rysunki

    Witam Kolejna praca malarstwem cyfrowym
  21. Witam , Firma produkcyjna ogłasza konkurs na projekt opakowania dla nowej linii produktów wege Nagroda dla zwycięskiego projektu to 500 zł w cenie przekazanie plików otwartych, z pełnymi prawami, Więcej szczegółów zainteresowanym osobą wyślę na maila. kontakt monikaglowa2015@gmail.com Termin do przygotowania to 4.02.2019
  22. tanuki

    Landing page -

    W headerze kontrast pomiędzy białym tekstem a błękitnym tłem jest za słaby. Również kontrast jest za słaby w sekcji kurs online. Brak nawigacji, layout nudny, no i ten CTA bardzo brzydki, nie zachęca do niczego, i nic nie przedstawia, powinny być dwa lub trzy, na androida, ios i komputer, a tu jeden, który nic nie mówi, bardzo złe rozwiązanie. Również każda sekcja oprócz headera jest bardzo ściśnięta, co źle wygląda, powinniśmy korzystać z "white space" a nie się jego pozbywać, dawać naszym elementom więcej miejsca do oddechu.
  23. piotrun

    piotrun rysunki

    Witam Kolejna moja zabawa z malowaniem cyfrowym... trochę podobna do poprzedniej,ale co tam. Flagę Polski umieściłem na prośbę siostrzeńca...smyk zrobił ją w szkole w programie Paint.NET z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości...ja ją nie co poprawiłem
  24. Sprzedam tablet Wacom Cintiq 27QHD wraz z ergo standem Wacom -komplet. Jest to wersja nie dotykowa, osobiście uważam, że dużo praktyczniejsza od dotykowej. Tablet zakupiłem w marcu 2016 roku. Tablet od nowości posiada folie ochronną dlatego ekran jest jak nowy. Oczywiście posiadam komplet pudełek wraz z okablowaniem i wszystkimi akcesoriami. Wszystko w pełni sprawne. Preferowany odbiór osobisty z możliwością prezentacji urządzenia. Tablet w ciągłym użyciu przeze mnie. Istnieje możliwość darmowego dostarczenia tabletu w rejony Poznania, Bielska-Białej, Rybnika, Katowic, Tarnowskich Gór, Ostrowa Wielkopolskiego. Serdecznie polecam, świetne profesjonalne urządzenie dla prawdziwych artystów, grafików. Tel: 603304915 Link do olx: https://www.olx.pl/oferta/tablet-wacom-cintiq-27qhd-polecam-CID99-IDxvZhc.html
  25. YoungHuman

    Jak uzyskać taki efekt ramki?

    Cześć, czy może ktoś wytłumaczyć mi, jak uzyskać taki efekt ramki w Corel albo Inkscape, jaki mamy na zdjęciu?
  26. Witam. Mam problem ze zrobieniem logo na moje forum o tematyce fotografia tradycyjna/analogowa. Podpowiecie coś?
  27. Randomowy

    Książka

    Witam wszystkich , stworzyłem ostatnio coś takiego, i chciałem zapytać czy nadaje się to do pokazania komuś więcej niż tylko żonie . Ewentualnie co poprawić, co nie gra itd.. Pomysł nie mój, ale chodzi o wykonanie. https://www.behance.net/gallery/72720439/book https://www.behance.net/gallery/72701583/Incepcja
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...